Milí přátelé,
od léta roku 2012, kdy jsem přestal spolupracovat s časopisem Instinkt, se mě lidé často ptají, jestli své sloupky nazvané Zápisník labužníka publikuju někde jinde. Říkají, že je rádi četli, někteří dokonce tvrdí, že si Instinkt kupovali jedině kvůli nim. A dávají najevo, že by chtěli, abych v psaní Zápisníků pokračoval. Nuže dobrá. Rozhodl jsem se nakonec pro tuto formu.

Pokud chcete být mezi prvními, kteří si přečtou nové Zápisníky, přihlašte se na Facebooku, Twitter nebo na G+. Pak budete mít příležitost se informovat velmi rychle o tom, co se na blogu děje. Staré Zápisníky z let 2002-2010 najdete na webové stránce www.labuzdopo.cz.

18. června 2014

MŮJ TIP - U veverky







Eliášova 324/14, 160 00 Praha 6
Tel.: +420223 000 223
E-mail: petr-moravec@seznam.cz
www.uveverky.com
Otevřeno každý den 10:00-24:00



Z jídelního lístku:
Drštková polévka (35 Kč)
Kuřecí vývar s masem, zeleninou a domácím kapáním (35 Kč)
Okurkový salát (85 Kč)
Domácí huspenina (65 Kč)
Vepřový nebo kuřecí řízek se znojemskými okurkami (199 Kč)
Pečené vepřové koleno s hořčicí a křenem (199 Kč)
Pečená vepřová žebra v pikantní marinádě se sýrovou omáčkou (189 Kč)
Pikantní hovězí guláš s houskovým knedlíkem (129 Kč)
Filátko z říčního pstruha s lečem (159 Kč)
Zeleninové lečo s vejcem (95 Kč)
Krkonošské bramboráčky (35 Kč)
Znojemská hovězí pečínka s houskovým knedlíkem či dušenou rýží (109 Kč)  
Selská vepřová pečeně s bramborovým knedlíkem a červeným zelím (99 Kč)  
Halušky s uzeným masem, bílým zelím a vídeňskou cibulkou (99 Kč)
Boloňské špagety s mletým masem a strouhaným eidamským sýrem (96 Kč)
Banán v čokoládě se šlehačkou (39 Kč)

Upozornění: 
Byl jsem zde jenom jednou, ale získal jsem dobré reference od důvěryhodných přátel. Tato staropražská plzeňská pivnice funguje od roku 1922  a má velmi dobrou pověst mezi dejvičáky a milovníky plzeňské dvanáctky. Díky kvalitním sklepům se zde čepuje kvalitní tankové pivo. Do 15 hodin se podávají hotovky, každý den je speciální aktuální nabídka meníčka. Personál se chová příjemně a zahrádka před restaurací nabízí v létě noblesní posezení. Na lístku mi vadí pouze Katův šleh.