Milí přátelé,
od léta roku 2012, kdy jsem přestal spolupracovat s časopisem Instinkt, se mě lidé často ptají, jestli své sloupky nazvané Zápisník labužníka publikuju někde jinde. Říkají, že je rádi četli, někteří dokonce tvrdí, že si Instinkt kupovali jedině kvůli nim. A dávají najevo, že by chtěli, abych v psaní Zápisníků pokračoval. Nuže dobrá. Rozhodl jsem se nakonec pro tuto formu.

Pokud chcete být mezi prvními, kteří si přečtou nové Zápisníky, přihlašte se na Facebooku, Twitter nebo na G+. Pak budete mít příležitost se informovat velmi rychle o tom, co se na blogu děje. Staré Zápisníky z let 2002-2010 najdete na webové stránce www.labuzdopo.cz.

4. dubna 2018

MŮJ TIP - Istanbul Kebab




Opletalova 13, Praha 1
Tel.: +420 777 917 384
Email: istanbulkebab@seznam
www.istanbulkebab.cz
Otevřeno každý den 9:00-22:00




Z jídelního lístku:
Čočková polévka (50 Kč)
Špenátová polévka (60 Kč)
Fazolová polévka (70 Kč)
Döner sendvič (85 Kč)
Döner s rýží (130 Kč)
Iskender kebab (160 Kč)
Patlacan kebab (130 Kč)
Izmir kofte (120 Kč)
Sis kebab (180 Kč)
Haslama jehněčí (180 Kč)
Plněná paprika (110 Kč)
Losos (160 Kč)
Baklava (30 Kč)
Dsekerpara (20 Kč)
Sutlac (40 Kč)

Upozornění: 
Turci žijící v Praze prý nikam jinam nechodí. Tato svérázná jídelna má typickou atmosféru a dělá dojem naprosté autentičnosti. Mají tu pravý Döner kebab (kterému se v Praze mylně říká Gyros) podle starého Iskenderova receptu, tedy zásadně z jehněčího. Pochutnal jsem si také na plněné paprice. O kousek níž ve stejné ulici je ještě jedna podobná jídelna, takže konkurenční boj kvete.